Paczki, listy, itp.

Docierają do mnie pytania, jak tu coś przesłać. Odpowiadam, że cały czas można wysyłać klasyczne listy/paczki pocztowe, adresując na:
Anna Nadolna
Polish Polar Station
Hornsund
9170 Longyearbyen
Svalbard, Norway


Przy wypełnianiu druku na przesyłkę zagraniczną (albo worek M - patrz koniec posta!) w polu zawartość należy wpisać ogólnie np.: kosmetyki, książki, rzeczy osobiste itp. Nie wdawać się w szczegóły i nie deklarować wartości ;)
Po dotarciu do Longier, przesyłki trafiają do nas najbliższym możliwym transportem.

Aktualnie najbliższe pewne „okno transferowe” będzie 5 grudnia – ma wtedy przelecieć ksiądz z wizytą na święta (moim ulubionym helikopterem :). Także jeśli ktoś coś chce podesłać, to najpóźniej w połowie listopada trzeba będzie to wysłać z Polski.

Aha, niedawno dowiedziałam się też, że najtańsza opcja przesyłania nam rzeczy to tzw. "Worek M" - sama będę to dopiero testować teraz w grudniu, ale koleżanka, która tu zimowała twierdzi, że worek działa :)
Więcej informacji na stronie poczty oraz u pani w okienku :)
https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/przesylki-zagraniczne/listy/worek-m/

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa i ja kiedyś również miałam taką wenę aby zbierać różnego rodzaju rzeczy przesyłane pocztą. Jednak dziś jak dla mnie do samych przesyłek bezkonkurencyjny jest https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd i to właśnie z jego usług najchętniej korzystam. Tym bardziej, że jeszcze ceny kuriera są bardzo atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętajcie o bezpieczeństwie przesyłek i nie mówię o samej kwestii śledzenia, ale o ich odpowiednim pakowaniu. Niezbędne są porządne taśmy, które zabezpieczą towar wewnątrz kartonu. Z mojej strony polecam https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem

    OdpowiedzUsuń

Back
to top